Bij Kasparov Finance & BI koesteren we carrières. Wij zien jong talent groeien tot ervaren professionals. En we dagen je uit het maximale uit jezelf te halen, of je nu een vaste baan zoekt, als interimmer of als BI Specialist aan de slag wil bij onze opdrachtgevers. Als ambitieuze financial kom je ons vroeg of laat tegen, want in Zuid-Nederland en de Randstad behoren wij tot de grootste intermediairs in Finance en BI-specialisten. Op alle terreinen en niveaus bieden wij voortdurend mooie carrièrekansen.
Ons team van Interim Financials groeit hard en de komende jaren versterken we het graag met nog veel meer (jonge) talenten. Dat lukt alleen met goede mensen, die zich optimaal ontwikkelen. Zeker in de eerste jaren van je carrière is die leercurve lekker steil. Tenminste, als je professionele coaching, training en opleiding krijgt aangeboden. Dáárvoor hebben wij de Finance Academy. Op kruispunten van je carrière wijzen wij de weg.
De bemiddeling van financials vereist specialisme, focus en aandacht voor de menselijke maat. Omdat wij alleen bemiddelen voor het bedrijfsleven, en ons beperken tot onze regio, zijn wij er ontzettend goed in. We werken heel bewust samen, met elkaar en onze opdrachtgevers, om steeds een zorgvuldige match te maken.
ABAB is businesspartner voor ondernemers en biedt naast accountancy dienstverlening een breed scala aan adviesdiensten. Met bijna honderd jaar ervaring en zevenhonderd betrokken medewerkers, verspreid over veertien vestigingen is ABAB het verlengstuk van ondernemingen. ABAB werkt niet alleen vóór ondernemers, maar vooral ook mét ondernemers. De specialisten van ABAB hebben niet alleen verstand van hun vak, maar ook van uw sector. Anno 2022 is ABAB de partij die obstakels wegneemt en erop gericht is ondernemerschap te stimuleren.
ABAB wil ertoe doen. Voor klanten, medewerkers, aandeelhouders, de omgeving en de samenleving. Zo is ABAB onder andere de initiatiefnemer van de Innovatie Tafels met als doel ondernemer en maatschappij verder te helpen vernieuwen.
ABAB, Van betekenis.
BDO biedt organisaties nieuwe perspectieven met diensten op het gebied van audit en assurance, belastingadvies, advisory, accountancy en bedrijfsadvies. Met onze unieke combinatie van lokale marktkennis, een internationaal netwerk, persoonlijke dienstverlening en een professionele aanpak, helpen wij onze klanten succesvoller te ondernemen. Dit doen wij in Nederland met bijna 2.600 professionals en wereldwijd met ruim 91.000 medewerkers, verdeeld over ruim 1.600 vestigingen in 167 landen.
Heb je je bachelor of master (bijna) afgerond? Pak je kans bij BDO en kom stagelopen, afstuderen of werken. Bij BDO werk je op hoog niveau in een fijne, informele werkomgeving. En krijg je direct veel verantwoordelijkheid en klantcontact. Als werkstudent doe je ervaring op en kun je ontdekken of BDO bij jou past. Kom je afstuderen, dan krijg je een 'buddy' die zelf onlangs een master-scriptie heeft afgerond. Start je na je studie bij ons? Dan studeer je in deeltijd door, krijg je trainingen aan de BDO Academie en evenementen met andere jonge BDO'ers. BDO is een internationale organisatie met een sterke regionale betrokkenheid. Die combinatie is uniek. Waar je ook woont, we zitten altijd bij je om de hoek.
Wil je meer weten? Neem dan een kijkje op onze website www.werkenbijbdo.nl of neem contact op met de recruiter Laura Huntjens.
Contactgegevens: laura.huntjens@bdo.nl of +31 6 15 26 42 38.
‘De Belastingdienst draagt bij aan een financieel gezond Nederland. Dat doet de dienst door eerlijk en zorgvuldig belasting te heffen en te innen en toeslagen uit te keren. Daarnaast draagt de Belastingdienst bij aan een financieel gezonde, concurrerende en veilige Europese Unie.’
De Belastingdienst bestaat al ruim 200 jaar. Ondanks alle veranderingen is de opdracht eigenlijk nauwelijks veranderd: ervoor zorgen dat de belastingen eerlijk en zorgvuldig worden geheven.
Om meer te lezen over de missie en visie van de belastingdienst klik dan hier.
Boskalis creëert een nieuwe horizon voor al haar stakeholders. Als toonaangevende aannemer op de internationale baggermarkt en verlener van maritieme diensten bieden wij een unieke combinatie van experts, materieel en diensten.
Wij leveren innovatieve en competitieve totaaloplossingen voor onze klanten in de offshore energiesector, havens en kust- en deltagebieden van de wereld, waarbij wij de hoogste standaarden van veiligheid en duurzaamheid in acht nemen.
Meer weten over boskalis? Klik hier voor meer informatie over het bedrijf of klik hier voor een actueel aanbod van vacatures.
Fagro is dé organisatie op het gebied van interim Finance & Control, FinTech en Sustainability.
Samen met 230 interim-finance professionals, (die dus in dienst zijn bij Fagro, maar worden gedetacheerd bij klanten) zetten wij ons continu in om op tijdelijke basis onze relaties te ontzorgen. Dat kan zijn in geval van ziekte, verzuim of piekdrukte bij deze relaties, of bijvoorbeeld ter ondersteuning bij verbetertrajecten binnen de Finance & Control kolom.
Fagro staat bekend om haar belofte “improving your performance”. Deze belofte is het vertrekpunt voor de ontwikkeling van onze professionals en dienstverlening aan onze opdrachtgevers. Vanuit 4 vestigingen zijn we actief voor en bij opdrachtgevers uit diverse sectoren, zowel privaat als publiek.
De consultants zijn onze visitekaartjes in de markt, wij werken dan ook vanuit de overtuiging dat het werkgeluk van onze mensen onze allergrootste succesfactor is. Zij staan iedere dag op om voor de opdrachtgevers het beste uit zichzelf te halen en wij helpen ze daarbij, door voor de juiste middelen en ondersteuning te zorgen. We doen dit onder andere met onze eigen Fagro Academy waar de financials diverse opleidingen, trainingen en workshops kunnen volgen om hun kennis bij te spijkeren. De combinatie van verschillende interim opdrachten binnen het vakgebied Finance & Control, in combinatie met ontzettend veel opleidingsmogelijkheden (waaronder FinTech & Sustainability) zorgt ervoor dat onze professionals continu worden uitgedaagd en zich steeds blijven ontwikkelen.
Kies jij ook voor werkgeluk? Klik hier om contact op te nemen of bezoek alvast onze website hier!
Via FIT kom jij te werken bij toonaangevende bedrijven en krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen via ons opleidingsprogramma. Zo haal je het beste uit jezelf en ontwikkel je jezelf tot een volwaardige finance professional.
Lees hier meer over hoe jij jezelf verder kunt ontwikkelen bij FIT Finance & Control.
Wij zijn Moore DRV. En wij werken in de echte economie. De economie waar Nederland op draait. De economie die groeit door persoonlijke passie en ondernemerschap.
Met waardering kijken wij naar ondernemers in de echte economie. Ondernemers die langetermijnresultaten belangrijker vinden dan het snelle gewin. Die hun cliënten en medewerkers bij naam kennen en hun bedrijf van haver tot gort. Die een duidelijke koers bepalen. En snel bijsturen als zich een mooie kans voordoet. Voor die ondernemers willen wij het topkantoor zijn. Daarom zijn we nauw betrokken. Doen we ons uiterste best hun bedrijven net zo goed te doorgronden als zij zelf. Want alleen wie breed kijkt, ziet de samenhang, de mogelijkheden en de risico’s.
Wij zijn ervan overtuigd dat we dan ook optimaal gebruik moeten maken van ieders capaciteiten. Alleen dan zijn we een topkantoor. We leggen de lat hoog als het gaat om vakinhoudelijke kwaliteiten. Maar we kijken vooral naar jouw ondernemerschap en gedrevenheid. We dagen je uit om ook buiten de kaders van je opdracht mee te denken. Want eigen initiatief, daar houden we van.
Verwacht bij ons geen grote ego’s of ellebogenwerk, maar benaderbare professionals die samen verder komen. Die samenwerken in een ondernemende, innovatieve en ambitieuze cultuur. Waar oog is voor elkaar en waar hard wordt gewerkt, maar niet ten koste van je privéleven. En waar we voor uitstekende professionals altijd plaats maken.
Wil je meer weten over werken bij Moore DRV? Neem contact op met onze recruiters via 088-4606988, sollicitatie@werkenbijmooredrv.nl, of bezoek alvast onze website, stel daar je vraag via whatsapp of neem alvast een kijkje bij de actuele vacatures!
SRA: jouw wereldbaan dichtbij!
SRA is een netwerkorganisatie van 375 zelfstandige accountantskantoren met 900 vestigingen door heel Nederland. Met praktische en strategische ondersteuning versterkt SRA de bedrijfsvoering van de aangesloten kantoren. Door de bundeling van kennis en ervaring kunnen SRA-kantoren ondernemers (gericht op het midden- en kleinbedrijf) optimaal helpen en adviseren. Wij staan voor kwaliteit, zekerheid en persoonlijke aandacht.
Waarom zou je nu eigenlijk kiezen voor een stage of werkplek bij een SRA-kantoor? Dichtbij huis, dichtbij de klant, afwisselend werk, informele sfeer, zekerheid, marktconform salaris, complete
vervolgopleidingen, doorgroeimogelijkheden en een gezonde balans tussen privé en werk zijn slechts enkele belangrijke voordelen.
SRA biedt aangesloten kantoren kennis, middelen en ondersteuning. En zo kunnen SRA-kantoren haar medewerkers dezelfde mogelijkheden bieden als een groot kantoor, zonder dat dit ten koste gaat van de betrokkenheid en persoonlijke sfeer.
Benieuwd naar wat SRA voor jou kan betekenen? Neem een kijkje op onze website of zoek
direct in onze kantoorvinder naar een SRA-kantoor bij jou in de
buurt.
Voor vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met Claudia Bergkamp of Mandy Nijhuis via 030 656 60 60 of studenten@sra.nl.
Van Oers Accountancy & Advies is één van de grootste accountancy & advies kantoren in West-Brabant met vestingen in Breda, Roosendaal, Oosterhout, Etten-Leur en Zundert. We zijn gespecialiseerd in accountancy, belastingadvies, loonadvies, corporate finance, administratieve en juridische dienstverlening. We kiezen bewust voor het werken vanuit lokale kantoren dicht bij klanten. Bij ons ervaar je elke dag wat je werk betekent voor ondernemers, de lokale economie en de samenleving. Echte verbondenheid, zakelijk én maatschappelijk, is daarbij de basis. Iedere klant bij Van Oers heeft een eigen contactpersoon. Iemand die de dagelijkse cijfers én de lange termijn kent. Met de inzet van specialisten komen we tot de beste oplossing, altijd vanuit inleving en een ondernemende instelling. Deskundigheid en een informele sfeer zorgen ervoor dat onze medewerkers zich kunnen ontwikkelen en thuis voelen. Wij zijn tenslotte niet voor niets uitgeroepen tot World-Class Workplace, een uitkomst die 100% gebaseerd is op de mening van onze medewerkers.
De karakteristieke Van Oers aanpak wordt beloond met vertrouwen en een gezonde groei.
Daarom hebben we altijd vacatures en zijn we geïnteresseerd in energieke mensen die ons team kunnen versterken. Ben je stagiair, young professional, professional of senior professional, bij Van Oers sta je dicht bij je klanten en voel je de energie van een hecht team. Dankzij de Van Oers University krijg je de kans om volop in ontwikkeling te blijven, dat maakt je baan bijzonder. Kiezen voor Van Oers betekent dus ook kiezen voor groei. Vakinhoudelijk én op persoonlijk vlak.
Solliciteren of meer informatie? Wendy Snel-Lutt, onze recruiter, heb je misschien al wel eens ontmoet op een studentenactiviteit. Stuur haar gerust een berichtje via WhatsApp via 06-20710724 of bekijk onze vacatures via onze website.
Zoek je een plek waar je kunt groeien en waar jouw ambitie ruimte krijgt?
Kom stage lopen of werken bij Vermetten! Wie je ook bent; gedreven student of starter, met Vermetten kom je verder. Als stagiair/werkstudent werk je vanaf dag één mee in de praktijk. Je krijgt een vaste begeleider die jou de kneepjes van het vak gaat leren.
Wij zijn Vermetten. Gevestigd in Gilze, Tilburg, Diessen, Roosendaal, Waalwijk en Etten-Leur. Verspreid over deze vestigingen werken ongeveer 250 collega’s. Elk kantoor is kleinschalig en overzichtelijk waardoor iedereen elkaar goed kent. Mét de professionaliteit van een grote organisatie. We maken graag hét verschil voor onze klanten. Dat lukt ons alleen met betrokken, enthousiaste en deskundige medewerkers. Het creëren en behouden van werkplezier en energie staat voorop.
Wil je meer weten? Kijk dan op onze site! Wie weet maak jij jouw vliegende start bij Vermetten.
Visser & Visser is met 390 medewerkers en 13 vestigingen al ruim 30 jaar werkzaam binnen het accountancyvak. Als full-servicekantoor biedt Visser & Visser het volledige spectrum aan financiële dienstverlening voor kleine en grote ondernemers.
Onze medewerkers zijn meer dan de som der delen. We geloven met hart en ziel dat we samen verder komen. Samen met elkaar en samen met onze klanten: organisaties met vijf, vijftig of vijfhonderd medewerkers en minstens zo gedreven als wij. We ondersteunen hen in alle aspecten van hun ondernemerschap, met inzet van onze professionaliteit en ons innovatief vermogen, maar vooral met bewuste en oprechte aandacht. Met dezelfde aandacht kijken we naar onze medewerkers. Want ons succes begint bij jouw talent.
Aandacht voor onze klanten vinden we bij Visser & Visser net zo belangrijk als de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Of je nu kiest voor onze samenstelpraktijk, onze auditpraktijk of onze fiscale tak; je komt sowieso te werken bij een professioneel top 25 accountantskantoor. Wij bieden aan medewerkers de mogelijkheid om hun doelstellingen op hun eigen wijze te realiseren en we waarderen dat ook. Bij ons krijg je de ruimte om nog beter te worden in datgene waar je al goed in bent.
Benieuwd naar onze vacatures? Kijk op onze website of volg ons op social media.
Samen groeien als professionals
Als jij mensen wilt helpen groeien en finance is jouw terrein, dan voel jij je zeker thuis bij Witlox VCS. Wij hebben verstand van zaken en houden van doelmatigheid: korte lijnen, snel schakelen. Toegankelijkheid zien wij als een groot compliment. En we zijn ambitieus, dus moedigen we persoonlijke en professionele ontwikkeling altijd aan. In een energieke en gezellige sfeer, uiteraard. Zo helpen we ook jóu groeien.
Ons team heeft alles in huis
Als financieel adviseurs en accountants ondersteunen wij bedrijven in hun ontwikkeling. Ons team heeft alles in huis op de terreinen bedrijfseconomie, belasting en organisatiekunde. Wij organiseren bedrijfsprocessen tot in de puntjes, zodat klanten nooit voor verrassingen komen te staan en altijd kunnen sturen op actuele, betrouwbare cijfers. Zo krijgen ze de ruimte om echt te ondernemen.
Vanuit onze functie weten wij veel van onze klant. Zakelijk, maar ook privé, omdat er veel dwarsverbanden zijn. Met dat inzicht willen wij zoveel mogelijk waarde bieden. Hoe hechter de relatie is, des te meer vragen op tafel komen en des te groter de waarde is. Daarom bouwen wij bewust aan die persoonlijke band. En dat geldt ook voor hoe we met elkaar als collega’s omgaan.
Voor een lokaal kantoor is Witlox VCS een forse speler. We hebben boots on the ground in West-Brabant en weten wat er speelt, sinds jaar en dag.
Ben je geïnteresseerd in een kennismaking? Neem dan contact op met Maartje van der Bijl via 076 - 522 53 30 / Maartje.vanderbijl@witloxvcs.nl of bezoek onze website en bekijk onze vacatures.
S.V. Oase is de studievereniging van Finance & Control aan Avans Hogeschool te Breda. Veel van onze activiteiten worden in samenwerking met Avans geregeld. Zo is bijvoorbeeld de studiereis naar het buitenland en het introductiekamp onderdeel van het lesprogramma. Ook houden wij activiteiten die aansluiten bij het curriculum, denk hierbij bijvoorbeeld aan gastcolleges of activiteiten waar je in aanraking kan komen voor een stageplek.
Klik hier om naar de site van Avans te gaan.