Ons Bestuur

Binnen SV Oase vormt het bestuurt het hoogste orgaan van de vereniging en is daarmee belast met het ten uitvoer brengen van de dagelijkse gang van zaken van de vereniging. Zij sturen de vereniging, vormen het aanspreekpunt en leiden de verschillende commissies.

Het bestuur bestaat uit drie bestuursleden te weten: de voorzitter, secretaris en penningmeester. Ieder bestuurslid heeft zijn eigen taken die horen bij de betreffende functie. Daarnaast beheert ieder bestuurslid een eigen portefeuille bestaande uit verschillende commissies welke jaarlijks verdeeld worden.

Als studievereniging voor studenten Finance & Control en Finance & Control International aan de Academie voor Management en Finance van de Avans Hogeschool te Breda staat persoonlijke ontwikkeling en het uitbreiden van je (professionele) netwerk bij ons hoog in het vaandel. Om dit te realiseren organiseren wij formele en informele activiteiten voor de studenten. Deze activiteiten worden georganiseerd door verschillende commissies onder aanvoering van een bestuurslid. Meer over de commissies lees je hier.

Het bestuur van SV Oase ziet erop toe dat deze commissie juist worden voorbereid en uitgevoerd.

Van links naar rechts: Ruby Maas (secretaris), Luuk van den Nieuwenhuijzen (voorzitter), en Kaylee Miltenburg (penningmeester)

Als voorzitter ben ik het gezicht en aanspreekpunt van SV Oase.

Vanuit mijn functie zorg ik voor binding binnen de vereniging en onderhoud ik de banden met andere studie- en studentenverenigingen en met Avans Hogeschool. Daarnaast ben ik samen met mijn medebestuursleden verantwoordelijk voor het uitzetten van de bestuursvisie en waarborg ik de uitvoering hiervan.

Bovenstaande taken omvatten de functie specifieke taken van de voorzitter. Naast deze taken ben ik eveneens verantwoordelijk voor enkele commissies binnen de vereniging.

Naast mijn taken als voorzitter coördineer ik de  Introkamp Commissie en de AMF-Commissie.
De Introkamp Commissie organiseert het jaarlijkse introkamp voor eerstejaars AMF studenten van de Avans Hogeschool, welke in samenwerking met de andere studieverenigingen binnen de AMF academie van Avans Hogeschool Breda wordt georganiseerd. De AMF Commissie organiseert alle AMF-feesten. Dit zijn meerdere feesten per jaar in kroegen en cafés in Breda! Ons bekendste feest is het Kerstgala.

De combinatie van bovenstaande taken en de verantwoordelijkheid die hierbij komt kijken maken de functie van voorzitter tot een erg leuke en leerzame functie!

Luuk van den Nieuwenhuijzen

Voorzitter SV Oase 2023-2024

voorzitter@sv-oase.nl

Penningmeester

Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor het financiële beheer van de vereniging. Om de financiële gezondheid van SV Oase te waarborgen beheer ik de financiële administratie, de cashflow en maak ik de begroting. Daarnaast heb ik als penningmeester een belangrijke rol in de financiële besluitvorming van het bestuur en presenteer ik het (financiële) jaarverslag aan onze ALV.

Naast mijn taken als Penningmeester coördineer ik de Activiteiten Commissie en de Public Relations Commissie.

De Activiteiten Commissie organiseert alle informele activiteiten, waarbij ledenbinding binnen de vereniging centraal staat. Binnen deze activiteiten staat ledenbindingen tussen de opleidingen Accountancy, Finance & Control, Finance & Control International, Bedrijfskunde, HRM en Integrale Veiligheidskunde centraal.

De Public Relations commissie onderhoudt het contact met de partners van SV Oase en organiseert de formele activiteiten. Meer over deze commissies lees je hier.

De combinatie van het financiële beheer van de vereniging en de coördinatie van verschillende commissies maakt deze functie heel uitdagend!

Kaylee Miltenburg

Penningmeester SV Oase 2023-2024

penningmeester@sv-oase.nl

Secretaris

Als secretaris ben ik de contactpersoon van het bestuur voor interne- en externe communicatie. Zo beheer ik het ledenbestand, partnerbestand, ben ik verantwoordelijk voor het alumni beleid en beheer ik de website.

Daarnaast beheer ik de agenda van het bestuur om er zeker van te zijn dat alles goed gepland is en notuleer ik bij alle vergaderingen van het bestuur van SV Oase, zoals de Algemene Ledenvergadering en de Bestuursvergadering.

Bovenstaande taken omvatten de functie specifieke taken van de secretaris. Deze taken omvatten echter slechts een klein deel van mijn taken, omdat er binnen deze functie veel diversiteit in taken is.

Naast mijn taken als Secretaris coördineer ik de Activiteiten Commissie en de Buitenlandse Studiereis  Commissie.
De Buitenlandse Studiereis Commissie organiseert ieder jaar weer een reis naar een buitenlandse stad. Die reis wordt door geen enkele Finance & Control student vergeten! Meer over deze commissies lees je hier.

Tot slot heb ik veel ruimte binnen mijn takenpakket om verschillende ad hoc taken op te pakken. Al deze verschillende werkzaamheden maken dat ik een erg breed en diverse takenportefeuille heb, wat de functie van secretaris maakt tot een dynamische en uitdagende functie.

Ruby Maas

Secretaris SV Oase 2023-2024