Onze Commissies

Als studievereniging voor studenten Finance & Control aan de Academie voor Management en Finance (AMF) van de Avans Hogeschool te Breda staat persoonlijke ontwikkeling en het uitbreiden van je (professionele) netwerk bij ons hoog in het vaandel.

Om te zorgen dat wij de studenten op een zo goed mogelijke manier kunnen helpen in deze ontwikkeling organiseren wij formele en informele activiteiten voor de studenten.

Deze activiteiten worden georganiseerd door verschillende commissies binnen SV Oase. Naast de organisatorische commissies zijn er ook commissies belast met dagelijkse werkzaamheden zoals PR- of marketing. Iedere commissie wordt aangestuurd door een commissievoorzitter in samenwerking met een bestuurslid.

Meer over het bestuur lees je hier.

Activiteiten Commissie

De Activiteiten Commissie heeft als doel het bij elkaar brengen van studenten op een informele manier. Dit gebeurt door middel van het organiseren van borrels, activiteiten voor leden en activiteiten voor studenten. Daarnaast werken wij samen met andere verenigingen om ook samen activiteiten te organiseren.

Bestuur Activiteiten Commissie

Ginger Siebert

Quinty Jöner

Voorzitter Activiteiten Commissie

Angelica Nuijten

Math van Waes

Tatum Bolleboom

Alana Angevaare

Norbert Glastra

AMF Commissie

De AMF Commissie is de commissie die alle AMF-feesten regelt. Dit zijn meerdere feesten per jaar in kroegen en cafés in Breda! Ons bekendste feest is het Kerstgala.

De feesten organiseren wij in samenwerking met Stichting Midas, SV Merlijn en SV Argus. De AMF Commissie is een commissie die over de gehele academie gaat.

Bestuur AMF Commissie

Voorzitter AMF Commissie

Daphne van Opstal

Buitenlandse Studiereis Commissie

Ieder jaar vindt in november de buitenlandse studiereis plaats. Dit is jaarlijks een van de hoofdactiviteiten van SV Oase en wordt gezien als de gezelligste schoolweek van het jaar!

De reis wordt georganiseerd door de Buitenlandse Studiereis Commissie. Deze commissie zet ieder jaar weer een reis neer die door geen enkele deelnemer vergeten wordt in zijn of haar leven!

In november 2023 gaan wij met al onze tweedejaars Finance & Control studenten Praag bezoeken!

Bestuur Buitenlandse Studiereis Commissie

Ruby Maas

Lid Buitenlandse Studiereis Commissie

Niels van Halteren

Voorzitter Buitenlandse Studiereis Commissie

Quincy van den Goorbergh

Lid Buitenlandse Studiereis Commissie

Nunush Adamjan

Lid Buitenlandse Studiereis Commissie

Ellen Rutten

Lid Buitenlandse Studiereis Commissie

Tycho Geuze

Introkamp Commissie

Elk jaar organiseren SV Oase, Stichting Midas, SV Merlijn en SV Argus samen het introkamp voor de eerstejaars studenten die starten aan een van de zes opleidingen van de AMF (Academie voor Management en Finance).

- Finance & Control (vertegenwoordigd door SV Oase)

- Finance & Control International (vertegenwoordigd door SV Oase)

- Accountancy (vertegenwoordigd door Stichting Midas)

- Bedrijfskunde MER (vertegenwoordig door SV Merlijn

- Human Resource Management (vertegenwoordigd door SV Merlijn)

- Integrale veiligheidskunde (SV Argus).

Tijdens deze midweek maak je op een leuke en actieve manier kennis met de eerstejaarsstudenten die, net als jij, gaan starten aan deze academie. Tijdens het eerste jaar van je studie zal je veel met de andere opleidingen van de academie te maken krijgen. Dat is dan ook de reden dat het een gezamenlijk introkamp is (en zeg nou zelf hoe meer zielen, hoe meer vreugd).

Gedurende het kamp leer je ook de leden van de studieverenigingen kennen. Zij staan paraat voor veel gezelligheid en zullen de komende jaren van je studie namelijk een hoop evenementen organiseren. Hierdoor leg je dus meteen een goede basis voor je studententijd.

Wil je graag een impressie of meer informatie omtrent het introkamp kijk dan op onze Facebookpagina: AMF Introkamp.

Bestuur Introkamp Commissie

Lid Introkamp Commissie

Daniël Schuijbroek

Voorzitter Introkamp Commissie

Jordi Michielsen

Lid Introkamp Commissie

Damian Jöner

Kas Commissie

De Kas Commissie houdt toezicht op financiën van de vereniging. Het hoofddoel van de commissie is het controleren van inkomsten en uitgaven, waarvoor de penningmeester verantwoordelijk is.

Bestuur Kas Commissie

Voorzitter Kas Commissie

Fleur van Egeraat

Public Relations Commissie

De Public Relations Commissie houdt zich bezig met het binnenhalen van samenwerkingen tussen bedrijven en SV Oase. Door deze samenwerkingen aan te gaan is het voor de Public Relations Commissie mogelijk om bedrijvendagen, netwerkborrels en relatiedagen te organiseren.

Op de bedrijvendagen komen bedrijven workshops geven aan studenten. Bij de netwerkborrels wordt op een informele manier contact gemaakt tussen bedrijven en studenten. En op de relatiedag wordt het jaar gezamenlijk met alle sponsoren afgesloten door middel van een informele activiteit.

Bestuur Public Relations Commissie

Bram Borkes