Aanmeldformulier Internationale Week F&C Praag 2023

Beste Student,

Leuk dat jij je wilt inschrijven voor de Internationale Week naar Praag.

Via het inschrijfformulier hieronder kun je jezelf inschrijven voor de Internationale Week, die plaatsvindt van maandag 30 oktober tot en met vrijdag 3 november 2023.

De eigen bijdrage van € 275,- voor de Internationale Week dient bij de inschrijving overgemaakt te worden naar NL 02 ABNA 0541 5167 01 t.a.v. Studievereniging Oase.

Daarbij moet je een kopie/scan van de voorkant en achterkant van je ID of paspoort mailen naar buitenlandsereis@sv-oase.nl onder vermelding van je voornaam, achternaam en studentnummer.

Zodra wij jouw inschrijving, betaling en ID/paspoort hebben ontvangen krijg je van ons een bevestigingsmail van je inschrijving.

Als je je inschrijft voor de buitenlandse reis, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben, mail dan naar buitenlandsereis@sv-oase.nl.

GEEF DE INFORMATIE HIERONDER WEER ZOALS DEZE STAAN OP JE ID DAN WEL PASPOORT.

LET OP DAT DEZE NOG GELDIG IS WANNEER DE REIS PLAATSVINDT!

Korte check:

• 30 oktober tot en met 3 november 2023 in je agenda vrij roosteren
  • Betaling van € 275,- voldaan?
  • ID/ Paspoort (voorkant en achterkant) opsturen naar buitenlandsereis@sv-oase.nl

Inschrijfformulier

Vul de gegevens in zoals je op je paspoort/ID staan!!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.