Het Bestuur


Binnen SV Oase vormt het bestuurt het hoogste orgaan van de vereniging en is daarmee belast met het ten uitvoer brengen van de dagelijkse gang van zaken van de vereniging. Zij sturen de vereniging, vormen het aanspreekpunt en leiden de verschillende commissies. 

 

Het bestuur bestaat uit drie bestuursleden te weten: de voorzitter, secretaris en penningmeester. Ieder bestuurslid heeft zijn eigen taken die horen bij de betreffende functie. Daarnaast beheert ieder bestuurslid een eigen portefeuille bestaande uit verschillende commissies welke jaarlijks verdeeld worden.

 

Als studievereniging voor studenten Finance & Control aan de Academie voor Algemeen en Financieel Management van de Avans Hogeschool te Breda staat persoonlijke ontwikkeling en het uitbreiden van je (professionele) netwerk bij ons hoog in het vaandel. Om dit te realiseren organiseren wij formele en informele activiteiten voor de studenten. Deze activiteiten worden georganiseerd door verschillende commissies onder aanvoering van een bestuurslid. Meer over de commissies lees je hier

 

Het bestuur van SV Oase ziet erop toe dat deze commissie juist worden voorbereid en uitgevoerd. 


Bestuur SV Oase 2021-2022: van links naar rechts

 

Harm Driessen (penningmeester), Jasmijn Korsten (voorzitter) en Annet Leijten (secretaris) 


Voorzitter

Als voorzitter ben ik het gezicht en aanspreekpunt van SV Oase. 

Vanuit mijn functie zorg ik voor binding binnen de vereniging en onderhoud ik de banden met andere studie- en studentenverenigingen en met Avans Hogeschool. Daarnaast ben ik samen met mijn medebestuursleden verantwoordelijk voor het uitzetten van de bestuursvisie en waarborg ik de uitvoering hiervan.    

Bovenstaande taken omvatten de functie specifieke taken van de voorzitter. Naast deze taken ben ik eveneens verantwoordelijk voor enkele commissies binnen de vereniging. 

 

Uit hoofde van mijn functie ben ik eveneens verantwoordelijk voor de coördinatie van de introkampcommissie, de social mediacommissie en de Public Relations commissie. De Introkampcommissie organiseert het jaarlijkse introkamp voor eerstejaars AAFM studenten van de Avans Hogeschool, welke in samenwerking met de andere studieverenigingen binnen de AAFM academie van Avans Hogeschool Breda wordt georganiseerd. De PR-commissie onderhoudt het contact met de partners van SV Oase en organiseert de formele activiteiten. 

De Social Mediacommissie zorgt voor het promoten van SV Oase op onze social media kanalen. Meer over deze commissies lees je hier

 

De combinatie van bovenstaande taken en de verantwoordelijkheid die hierbij komt kijken maken de functie van voorzitter tot een erg leuke en leerzame functie!  

 

Jasmijn Korsten

Voorzitter SV Oase 2021-2022 

voorzitter@sv-oase.nl 



Secretaris

Als secretaris ben ik de contactpersoon van het bestuur voor interne- en externe communicatie. Zo beheer ik het ledenbestand, partnerbestand, ben ik verantwoordelijk voor het alumni beleid en beheer ik de website.   

Daarnaast beheer ik de agenda van het bestuur om er zeker van te zijn dat alles goed gepland is en notuleer ik bij alle vergaderingen van het bestuur van SV Oase, zoals de Algemene Ledenvergadering en de Bestuursvergadering.

Bovenstaande taken omvatten de functie specifieke taken van de secretaris. Deze taken omvatten echter slechts een klein deel van mijn taken, omdat er binnen deze functie veel diversiteit in taken is.

 

Naast mijn taken als Secretaris coördineer ik de AAFM commissie en de Public Relations commissie. Bij de PR-commissie onderhoudt het contact met de partners van SV Oase en organiseert de formele activiteiten. Meer over deze commissies lees je hier

 

Tot slot heb ik veel ruimte binnen mijn takenpakket om verschillende ad hoc taken op te pakken. Al deze verschillende werkzaamheden maken dat ik een erg breed en diverse takenportefeuille heb, wat de functie van secretaris maakt tot een dynamische en uitdagende functie.

 

Annet Leijten 

Secretaris SV Oase 2021-2022

secretaris@sv-oase.nl



Penningmeester

 

Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor het financiële beheer van de vereniging. Om de financiële gezondheid van SV Oase te waarborgen beheer ik de financiële administratie, de cashflow en maak ik de begroting. Daarnaast heb ik als penningmeester een belangrijke rol in de financiële besluitvorming van het bestuur en presenteer ik het (financiële) jaarverslag aan onze ALV.

 

Naast mijn taken als Penningmeester coördineer ik de Activiteiten commissie, de Buitenlandse reiscommissie en de AC commissie. De AC commissie organiseert alle informele activiteiten, waarbij ledenbinding binnen de vereniging centraal staat. Binnen deze activiteiten staat ledenbindingen tussen de opleidingen Accountancy, Finance & Control, Bedrijfskunde en HRM centraal.

Meer over deze commissies lees je hier

 

De combinatie van het financiële beheer van de vereniging en de coördinatie van verschillende commissie maakt deze functie heel uitdagend!  

 

Harm Driessen 

Penningmeester SV Oase 2021-2022

penningmeester@sv-oase.nl



Voorgaande besturen


2020 - 2021 

Van links naar rechts: Evie Manders, Odette Holster en Jeffrey Kiepe

2019 - 2020

Van links naar rechts: Niels Buijs, Noah Verbeek en Elisa Swampilla



2018 - 2019

Lisanne Havermans, Fabienne Lapidaire en Niels Buijs


2017 - 2018

Debbie Rugenbrink, Martijn van Nijnatten en Agnes van Campen



2016 - 2017

Amber van Boxtel, Marnix Pot en Sjoerd Hemelaar


2015 - 2016

Jamie Sletering, Jordy van Peer en Rick Alders


2014 - 2015

Margot de Rijk, Joep Hofman en Niels Gerritssen


2013 - 2014

Joep Hofman, Bryan van den Buijs en Niels Gerritsen


2012 - 2013

Jacco de griek, Jasper de Hoon en Bryan van den Buijs